Jäsenedut

Paikalliset jäsenedut:

ETUUDEN SAADAKSEEN JÄSENEN ON PYYDETTÄESSÄ ESITETTÄVÄ VOIMASSA OLEVA JÄSENKORTTI

EDUT VOIMASSA TOISTAISEKSI

LAHJALIITERI   10% alennus lahjatavaroista (ei koske koruja ja puukkoja), 20 % alennus silmälaseista

Lähihoitaja, jota liittyy ammattiosastoomme ensimmäistä kertaa saa 20 € arvoisen edun, jonka voi lunastaa kuittia vastaan: Etu on käytettävissä Vaalassa Pizzeria Finlandianossa, ABC- Vaalanportissa tai Kahvila-Ravintola Ihmeessä ruokailuun

KAUNEUSHOITOLA SILONA OY Ammattiosasto korvaa 10€ yhdestä hoidosta/jäsen/kalenterivuosi

OHJEET:

Kukin jäsen maksaa itse koko summan hoidosta Silonaan ja toimittaa itse taloudenhoitajalle hakemuksen, johon liitetään kuitti hoidosta. Taloudenhoitaja maksaa tilille 10€/jäsen/kalenterivuosi.

Muu alennus: 10% normaalihintaisista tuotteista saat esittämällä Super jäsenkorttisi.

HOX! Edulla et voi ostaa lahjakorttia

PARTURI-KAMPAAMO KATJA KÄMÄRÄINEN  10% alennus tuotteista

A-KATSASTUS

Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun alueen A-katsastusasemilla tarjous

kaikille SuPerilaisille jäsenille jäsenkorttia näyttämällä.

Henkilö- ja pakettiauton määräaikaiskatsastus 39€ ja lakisääteiset mittaukset 10€ sekä jälkitarkastus 10€

SuPerin tarjoamat jäsenedut löytyvät liiton sivuilta:

superliitto.fi/jasenyys/jasenedut/

Opintomatkat ja tutustumiskäynnit
Ao. korvaa avustusanomusten pohjalta max. 50% kuluista.

Liikuntatapahtumat
Ammattiosasto tukee jäseniään osallistumaan liikuntatapahtumiin maksamalla tapahtuman osallistumismaksusta 50%, jos osallistumismaksu on 20€ tai alle, korvataan se kokonaan kuittia vastaan.

Elokuva/konsertti/teatteri
Ammattiosasto kannustaa jäseniään osallistumaan Vaalan kunnan alueella teatteriin/ konserttiin/ elokuviin korvaamalla lipun hinnan kokonaan 1 lippu/jäsen/kalenterivuosi.

Elokuva-, konsertti- ja teatterilipuista täytyy itse  tehdä selvitys A4-kokoiselle paperille, josta käy ilmi  esityksen nimi, aika ja paikka sekä lipun hinta. Mukaan myös lippu ja tilinumero, jonne lipun hinta maksetaan. Selvitykset teatteri- ja konserttilipuista toimitetaan mahdollisimman pian taloudenhoitajalle.

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta jäsenedut